REKLAMA
Znaleziono 8847 wyników
[śląskie] Centrum handlowe Skałka w Tychach ma kolejnego najemcę – Martes Sportartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Centrum handlowe Skałka w Tychach ma kolejnego najemcę – Martes Sport
Sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych Martes Sport wynajęła 700 mkw. w centrum handlowym Sk...
Wrocław: Na Kleczkowie powstaje nowe centrum handloweartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Na Kleczkowie powstaje nowe centrum handlowe
Inwestycja powstaje przy ulicy Rychtalskiej, w sąsiedztwie Promenad Wrocławskich i wiaduktu kolejowe...
[Mazowieckie] Nowi najemcy Galerii Brwinówartykuł
Pokaż artykuł
[Mazowieckie] Nowi najemcy Galerii Brwinów
Miło nam powitać w gronie najemców Galerii Brwinów największą sieć Drogerii Rossmann oraz sklep ze s...
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
OTO Park Sandomierzinwestycja
Pokaż inwestycję
OTO Park Sandomierz
Sandomierz, Kwiatkowskiego
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
Dino wybuduje kolejny market w Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
Dino wybuduje kolejny market w Legnicy
Największa polska sieć marketów spożywczych Dino S.A. z siedzibą w Krotoszynie wybuduje kolejny obie...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach. Od początku 2023 roku przybyło łącznie 39 obiektów, zajmujących 270 tys. mkw. powierzchni – wynika z danych CBRE.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
Polski producent mrożonych wyrobów spożywczych inwestuje w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Polski producent mrożonych wyrobów spożywczych inwestuje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu przedsiębiorstwu Fritar w ramach programu Polska Strefa Inwestycji, umożliwiając firmie skorzystanie z ulgi podatkowej. Dzięki temu, Fritar – wiodący producent mrożonych wyrobów spożywczych – przeprowadzi strategiczną inwestycję, która umocni jego pozycję na rynku.
[Polska] Polski rynek handlowy – duże miasta wracają do gryartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy – duże miasta wracają do gry
332 000 mkw. powierzchni w ramach centrów handlowych oddano do użytku w 2014 r. – 45% w miastac...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Olsztyn] Modernizacja i rozwój zintegrowanego systemu transportu zbiorowego
Olsztyn, Śródmieście
[śląskie] Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.
Tym samym wzrost odwiedzalności w ubiegłym roku wyniósł 3,4 procent rok do roku. 2015 był dla galeri...
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie
Gigant branży sportowej, Decathlon, zapowiedział otwarcie pierwszego w Polsce sklepu w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel. Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich, jak centrum Warszawy, marek luksusowych.
Dealz otworzył pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dealz otworzył pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce [ZDJĘCIA]
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, właściciela m.in. marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki), w północno-wschodniej części województwa łódzkiego, swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i konceptyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i koncepty
Niewielki wzrost podaży w I kwartale 2016 r. W budowie są duże projekty w głównych aglomeracjach.
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
Jaki był 2014 rok w branży nieruchomości komercyjnych? Jakie trendy wyłoniły się na poszczególnych r...
Centrum handlowe Karolinka i Solaris Center z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Karolinka i Solaris Center z nowymi najemcami
Dwa opolskie centra handlowe, należące do NEPI Rockcastle: CH Karolinka i Solaris Center, pozyskały nowych najemców. W Centrum Handlowym Karolinka otwarto salon marki Puma oraz drogerię dm. Dzięki temu, dziś na terenie tej galerii i parku handlowego znajdziemy ponad 120 sklepów różnego typu. Druga z opolskich galerii, położony w samym centrum miasta Solaris Center, powiększył ofertę kawiarnianą o popularną sieć Green Bubble z oryginalną azjatycką bubble tea.
REKLAMA